>

Rabu, 04 Mei 2016

Sakit kepala rawatan tanpa beralih kepada musim farmasi

Sakit kepala rawatan tanpa beralih kepada musim farmasi - rawatan sakit kepala apabila pemindahan tidak perlu musim farmasi - anda hanya disimpan untuk digunakan apabila diperlukan.

Makan tips untuk mencegah sakit kepala


Jika anda mengalami sakit kepala atau "serangan", perlu makan makanan yang rendah kalori, rendah lemak. Makan lemak yang baik (minyak zaitun, minyak ikan, ikan kembung dan sardin mempunyai omega 3 yang tinggi ...) mencegah sakit kepala migrain.

Vitamin B adalah sangat berkesan untuk merawat migrain, terutama B2, B3, B6. Magnesium (terdapat dalam beras, kacang soya, cendawan, pic, longan, kacang tanah, sayur-sayuran berdaun hijau, tomato dihancurkan, kacang, kacang, kentang, ekstrak yis magnesium makanan yang kaya) untuk membantu mengukuhkan rintangan ...

Makanan yang berkhasiat, mengurangkan sakit kepala lalu lintas musim bunga - musim panas harus sayur-sayuran segar, buah-buahan segar dengan barangan, mengukus rebus, panggang.

Makanan yang kaya dengan protein seperti ayam belanda, ayam, telur, produk tenusu, pisang, kacang, beras, kacang juga berguna untuk mencegah sakit kepala.

Setiap hari perlu minum susu soya, susu badam, susu dan produk tenusu ... untuk menambah air yang cukup untuk tinggal badan terhidrat.

Minum 1-2 liter air / hari untuk mengurangkan kekerapan dan keterukan kesakitan. Minum banyak air walaupun tidak dahaga, membuat masin tambahan sambil berpeluh untuk mengelakkan sakit kepala tambahan kerana tidak ada air tepat pada masanya.

Apabila mengalami sakit kepala tidak perlu menggunakan air berkarbonat, kafein, makanan yang mempunyai indeks glisemik yang tinggi ... untuk mengelakkan rasa sakit yang meningkat

Menurut Dr. Huu Loi (Central Acupuncture Institute), tiada siapa mengelakkan sakit kepala, tetapi sedikit yang mungkin, sebagai cahaya yang mungkin. Perubatan tradisional tidak mempunyai ubat terapi untuk melegakan sakit kepala kadang-kadang cepat, cekap dan pengurangan kos daripada rawatan analgesik seperti akupunktur, hidroterapi, aromaterapi, urut, yoga, tai chi, fisioterapi ... lebih digalakkan kerana tidak ada kesan sampingan dengan bahan kimia sintetik.

sakit kepala umum perlu berjumpa pakar neurologi untuk menentukan punca untuk diagnosis pengecualian, memotong serangan dan pencegahan sakit mendapatkan nasihat rawatan. Jangan gunakan ubat penahan sakit sewenang-wenangnya.

Minum air yang mencukupi

Dehidrasi adalah salah satu punca sakit kepala, dengan itu memastikan jumlah biasa air 2 liter sehari. Menyediakan air yang cukup bukan sahaja oleh air minuman, anda perlu makan makanan seperti sayur-sayuran hijau membantu membawa sumber yang banyak vitamin

Gunakan cuka

Gunakan kain yang lembap (direndam dalam air cuka) mengisi dahi dan regangan selama kira-kira 15 minit. Dengan hanya cara yang mudah juga membantu pesakit menangkis sakit kepala menjengkelkan. Tambahan pula pendekatan ini juga rawatan sakit kepala berterusan berlangsung juga amat berkesan (secara langsung atau tidak melaksanakan 2h)

Pelulut

Gunakan minyak urut dengan biji bijan minyak komposisi, badam dan mustard menggosok rambutnya dan mengurut-urut dahinya untuk membantu peredaran darah akan membawa hasil yang hebat.

Sakit kepala rawatan tanpa beralih kepada musim farmasi Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 komentar:

Posting Komentar